Maandag 11-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Maandag 11-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Maandag 11-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

11 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Vandaag een heerlijk dagje thuis. Lekker geslapen na een super gezellig dagje en avondje.

Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik een leguaan in het zwembad zwemmen. Helaas kon hij er niet meer uitklimmen. Marc ging hem redden. Leguanen hoeven niet echt gevaarlijk te zijn maar ze hebben wel scherpe nageltjes en scherpe tanden. Je weet nooit wat een beest doet als het in het nauw zit. Daarom had Marc een blik (van een handveger en blik) met een stok eraan gepakt. Dan hoefde hij het beestje alleen maar op te pakken met dat ding en zou het waarschijnlijk minder stress krijgen. Ik maakte vanaf boven foto's. Ramen open en knippen maar. Alleen het raam was het er niet zo mee eens. Hij sloeg tegen mijn camera aan (en dus tegen mijn gezicht). Au.... Gelukkig is er niets kapot.

Daarna zijn we naar een bikini winkel gegaan. Ik weet dat Marc en ik hadden afgesproken niet heel erg op het geld te kijken maar nondeju.... Wat zijn die dingen duur. De eerste bikini die ik zag was fl. 245,- (deel dat door 2 en je hebt euro's) Daarna zag ik er een voor fl. 80,-. Nou, hij zag er leuk uit en dat is wel te betalen. Toen ik wat beter keek bleek het broekje fl. 80,- te zijn. Het topje daarentegen was een stuk duurder. Oeps..... Nou laat maar zitten. Ik doe het nog wel even met mijn eigen bikini. Daarna zijn we naar een ander zaakje gegaan. Die hadden alleen maar kleine maten. Ze hadden wel een heel leuk uv shirt voor Marc. Dus die hebben we gehaald. Hij is er helemaal blij mee. Nu kan zijn rug niet verder verbranden morgen op Klein Curacao.

Daarna naar huis en een lekkere duik in het zwembad. Even douchen en een haarmasker in mijn haar (mijn haar voelt ontzettend dood aan door al het zoute water).

Omdat de vistrip zo tegen viel proberen we nu een vistrip te regelen met een lokale visser. Joyce zag dit op facebook en had ons daarin getagged. Nu even kijken of we dan ook echt zelf mogen vissen of alleen mogen kijken. We krijgen in ieder geval 2 tonijntjes mee (meer hoef ik erf ook niet, krijg ik toch niet op :D).

Nu gaan we lekker bbqen (we hadden nog vlees over van gister en ik had nog garnaaltjes). Bakken in het kleine pannetje is toch geen optie.

Dadelijk waarschijnlijk nog lekker een spelletje doen of wat anders leuks. Geen idee. Maar dat zien we nog wel. Morgen iig naar Klein Curacao. Als ik het goed heb gezien varen de andere grote boten morgen niet. Dus zijn er veel minder mensen op het strand. Jippie. :D

  • 12 Mei 2015 - 19:44

    Liesanne:

    Lief hoor van Marc.
    Je pakketje is trouwens binnen gekomen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Sandra

Onze huwelijksreis

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 8123

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 18 Mei 2015

Huwelijksreis Curacao

Landen bezocht: