Donderdag 07-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Donderdag 07-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Donderdag 07-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

08 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Goedemorgen Nederland. Bij ons is het nu 2.00. Dat betekend dat het bij jullie alweer ochtend is.

Het is echt een wonder. Marc kan uit bed gaan zonder dat ik wakker word. Thuis kan dat echt niet. Zodra Marc ook maar probeert om uit bed te komen dan ben ik al wakker. Nu werd ik wakker en hij lag niet meer naast me.

Vandaag hebben we een iets rustiger dagje gehad. We zijn eerst wezen vissen. Helaas hebben we nog steeds niet de perfecte plek gevonden. Hij heeft helaas nog steeds niets gevangen. We zijn eerst naar een verlaten strandje gereden. In ons hoofd zag dat er beter uit dan dat het echt was. De vis (als Marc die zou vangen) was eigenlijk niet binnen te halen. Dus we zijn verder gereden. Eerst naar een hele mooie plek (helaas zat daar geen vis) daarna naar een pier. Daar zat wel vis. Maar helaas heeft hij niets gevangen en was het zicht heel slecht om te snorkelen.

Ook zijn we vandaag naar Willemstad geweest. Daar hebben we lekker in de winkeltjes gekeken. Marc heeft een pet gekocht (om zijn gezicht te beschermen) en ik natuurlijk een snowglobe. Echt een super vette.

Na Willemstad zijn we lekker naar huis gegaan en zijn we begonnen met het eten. Ik heb gekookte aardappel met erwten en vis op, Marc heeft aardappelpuree met erwtjes en sate stokjes gegeten. De enige pannen die we hebben zijn 2 grote kookpannen en 1 klein (echt heel klein) bak pannetje. Samen eten (als je verschillende dingen wil maken) is dat ook geen optie.

Na het eten wilde we graag nog ergens naar toe. We zijn sinds we hier zijn pas 1 keer op stap geweest en dat was de eerste dag. Daarom zijn we naar TMF geweest. Toen we daar aankwamen was het nog gesloten. Op de site stond dat het om 20.00 open zou gaan. Blijkbaar was dat pas om 21.00 (en in het echt om 21.30).

Toen het eenmaal open was hebben we lekker wat te drinken besteld en zijn we gaan poelen. (de malibu cola hier is meer malibu dan cola). Ik dacht echt toen we daar kwamen, wat doe ik hier...... Na een paar min. kwamen er een viertal dames met de taxi aan. Wij stonden nog buiten bij de poeltafel. De dames binnen hadden de grootste lol. Blijkbaar dachten ze dat het vanavond karaoke avond was. Dit was eigenlijk gisteren. Gelukkig mochten ze zelf de nummers kiezen en kregen ze een microfoon.

Toen wij eenmaal binnen waren gaven ze aan dat wij ook wel een nummer mochten zingen. Dat heb ik mij natuurlijk geen 2 keer laten zeggen. Het eerste nummer dat ik had gezongen was Fighter van Christina Aguilera.

Al met al was het een geweldige avond. Sabine (1 van de meiden) werd die avond 18. Dus we hebben nog even voor haar gezongen. Ook het barpersoneel was super vriendelijk. Het was totaal niet druk maar daardoor niet minder gezellig. Aan het eind van de avond hebben Marc en ik nog geprobeerd om onze openingsdans te doen (helaas smaakte de biertjes mij veel te lekker en wist ik de helft niet meer).

Nu zijn we weer thuis en gaan we lekker slapen. Morgen gaan we lekker naar het strand (waarschijnlijk). Ik moet natuurlijk wel iets van een kleurtje hebben als ik weer naar huis kom.

Goedemorgen voor jullie, welterusten voor ons. xxx

  • 08 Mei 2015 - 09:26

    Moeders:

    Zo te lezen vinden jullie je weg al goed op Curaçao. Goed zo lekker genieten van elke minuut. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Sandra

Onze huwelijksreis

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8133

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 18 Mei 2015

Huwelijksreis Curacao

Landen bezocht: