Maandag 04-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Maandag 04-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Maandag 04-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

05 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer vroeg op. We wilde bij de haven gaan vissen. We zijn eerst naar een binnenwater gegaan. Helaas vingen we daar niets. Toen zijn we doorgereden naar de haven waar we zijn vertrokken met de bootreis. Ook daar was het niets. Veel te ondiep. Vervolgens zijn we naar de Caracasbaai gegaan. Daar was het enorm mooi. We hebben niets gevangen maar op de pier waar we stonden kwamen de visjes onze haak leegsnoepen. Dat was een mooi gezicht.

Daarna zijn we naar huis gegaan om wat te eten. Onze auto kreeg een beurt dus we kregen een leenauto. Het is dezelfde die we voor de rest van de 2 weken kunnen gebruiken.

Daarna zijn we naar de Sint-Jorisbaai gereden. Marc wil deze vakantie heel graag een keer gaan kite-surfen. Dus we zijn even gaan kijken. Op de site stond dat je daar kite spullen kon huren. Helaas was dat bedrijf failliet. Er stond wel een schuur maar er waren geen spullen. Er was wel iemand les aan het geven. Marc heeft daarstraks iemand aan de whats-app lijn gehad en heeft daar kunnen regelen dat hij woensdag spullen kan huren. Hij kan lekker 3 uurtjes gaan kiten.

Na de Sint-Jorisbaai zijn we naar huis gereden en hebben we lekker nog even in het zwembad gelegen. Daarna lekker gegeten. Ik had gister al 2 kipfiletjes gemarineerd. GEWELDIG. Ze waren echt heerlijk.

We hebben vandaag ook onze eerste was gedaan. Een aantal shirtjes waren al erg vies en mijn rokje zat onder de rauwe kip van het vissen (en die zit zo lekker).

Nu zit ik het verhaal te typen en Marc heeft net zijn afspraak gemaakt. Dadelijk gaan we nog de kennistoetsen van hoofdstuk 1 t/m 5 opnieuw maken om te kijken of we alles nog weten. Als we daar klaar mee zijn gaan we waarschijnlijk nog lekker warehouse 13 kijken (we moeten nog 2 afleveringen. Dan hebben we alles gezien :( )

Zo en nu ga ik aan de leer.... Morgen examen.....

• 05 Mei 2015 - 08:51

Moeders:

Succes kids vandaag, met jullie eind examen jullie doen dat wel ff !!! Ik duim voor jullie en steek een kaarsje aan! xxx

• 05 Mei 2015 - 10:02

Liesanne:

Heel veel succes vandaag met de toets en de eindduik.
    En verder een hele fijne zonnige dag weer.(hier regent het ) .

xxx mama