Maandag 27-4-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Maandag 27-4-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Maandag 27-4-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

29 April 2015 | Curaçao, Willemstad

27-4-2015
Daar zijn we dan. Aangekomen in Curaçao. Klein uurtje vertraging maar verder is de vlucht goed verlopen. Eenmaal op het vliegveld aangekomen moesten we wachten op onze koffers. En ja hoor… Onze koffers waren de laatste die de band op gingen. Daarna door de douane. (oeps… ook daar staat een rij). Veel mensen werden nog gecontroleerd maar met een keer lief lachen mochten Marc en ik gewoon doorlopen.
Buiten stond Joyce al op ons te wachten. Even voorstellen en knuffelen en door naar het huisje. Daar stond onze auto al. Helaas was de beheerster net weg gegaan omdat het allemaal wel erg lang duurde (terwijl Joyce al had gezegd dat we een uur vertraging hadden). Marc ging zich maar even omkleden in de bak van de pick-up. Het was namelijk 30 graden en dan met een lange broek….

Toen de beheerster kwam zagen we haar auto roken. Hij was aardig oververhit en het water stroomde eruit. Maar eerst gewoon naar binnen. De studio waar we zitten is klein maar ziet er wel netjes uit.
Joyce had al boodschappen gedaan voor ons zodat we in ieder geval wat konden drinken en de volgende dag wat konden eten. De meeste winkels waren namelijk dicht vanwege koningsdag. Snel omkleden en door naar het feestje.

We gingen naar Willemstad om daar lekker mee te doen in het feestgedruis. We waren er rond 16.30 (tel daar even 6 uur bij op. Zo laat is het dan in Nederland). De biertjes stonden al klaar en smaakte goed. We hebben heerlijk gefeest tot ongeveer 20.00. Daarna zijn we samen met Joyce en Marcel terug naar ons huisje gereden en hebben we daar nog wat gedronken. Ik was ondertussen erg moe. Rond 22.00 zijn we dan toch echt gaan slapen.

• 01 Mei 2015 - 21:45

Liesanne:

Lees nu net pas het eerste verslag ,leuk ook de foto's ,maar waar zat die hagedis ?

• 02 Mei 2015 - 13:48

Marc En Sandra Wetzels:

Die hagedis zat aan de buitenkant van huisje. :D die zit er elke avond.

• 02 Mei 2015 - 22:41

Liesanne:

Oke
    Krijgen we nog meer te lezen en te zien bv van en over het duiken ?
    xxxmama