Zondag 17-05-2015 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Zondag 17-05-2015 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Zondag 17-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

19 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Hier dan het verslag van de laatste dag. We hadden afgelopen nacht bij Marcel en Joyce geslapen. Dat was veel beter dan in onze studio. Dit bed kraakt niet. Echt helemaal niet. Heerlijk. Toch waren we al redelijk vroeg wakker. Marc rond 6.00 uur ik rond 7.30.

We gingen lekker op de patio zitten. Na een tijdje werden Joyce en Marcel ook wakker. We hebben toen nog wat gekletst en zijn daarna richting de Hato vlakte gereden. Ik dacht dat we over een vlak terrein zouden gaan rijden. Dus van foto´s zou weinig terecht komen. Dat had ik mis.

Tijdens het rijden zijn we verschillende keren gestopt om wat dingen te bekijken. Prachtige uitzichten en een mooie grot. In de grot zaten veel vleermuizen. De grot op de Hato vlakte is mooier dan de Hatogrotten. Hier zijn namelijk geen paden gemaakt. Hier is alles puur natuur.

Na de Hato vlakte zijn we gaan douchen. Daarna was het helaas tijd om naar het vliegveld te gaan. De vakantie zat erop. Nog even een laatste knuffel met Joyce en Marcel en daar gingen we de roltrap omhoog.

Na de roltrap kregen we meteen controle. De bagage moest door de scan. Schoenen moesten uit. En dat alles heel erg snel. We zaten meteen weer in de tempo fase. Niets vakantie en rustig aan. opschieten.....

Daarna paspoort controle. Daarna konden we eventjes wat winkeltjes kijken. Marc heeft daar een nekkussentje gekocht. Hij had er wel 1 maar die was niet zo zacht. Daarna konden we inchecken.

We zaten naast een oudere man. Zijn vrouw zat helemaal aan de andere kant van het vliegtuig. Wij zaten rechts, zij zat links. Helaas konden ze er niets meer aan doen. De man was wel gezellig.

Marc en ik hebben samen een spelletje bowlen gespeeld (ik heb eindelijk eens gewonnen van hem met bowlen.) Daarna zijn we lekker filmpjes en series gaan kijken. Gelukkig leek de terugweg een stuk korter dan de heenweg. Marc en ik hebben een half uurtje geslapen. (dit terwijl de nacht overgeslagen werd. We vertrokken om 16.00 en kwamen om 6.00 aan. In Curacaose tijd was dat 00.00) Robbie kwam ons ophalen. Helemaal super. We waren helemaal gesloopt. Marc heeft nog een half uurtje in de auto kunnen slapen. Ik ben thuis maar in bed gekropen.

Dit was een geweldige vakantie. Echt helemaal top. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. :D Bedankt Joyce en Marcel voor deze geweldige tijd.

• 20 Mei 2015 - 00:19

Joyce:

Hee lieverds! Fijn dat jullie een goeie vlucht huiswaarts hebben gehad.
    We zijn blij dat jullie zo genoten hebben, en voor ons was het genieten om jullie zo enthousiast te zien☺. Heel graag tot een volgende keer! Dikke knuffel van ons X

• 20 Mei 2015 - 14:06

Liesanne:

Heel fijn dat jullie weer thuis zijn ,na dit geweldige avontuur.