Zondag 10-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Zondag 10-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Zondag 10-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

11 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Alweer 2 weken in Curacao. Nog 1 weekje te gaan.

Vandaag gingen we lekker met Joyce en Marcel en een paar vrienden van hun naar het strand. Lekker bbqen. Eigenlijk zouden we ook gaan duiken maar het weer was te slecht. Niet echt slim om dat te doen.

´s Morgens al naar het strand. Joyce en Marcel kwamen ons ophalen. Achter in hun pick up stonden een paar stoelen en natuurlijk een bbq. Wij hadden onze koelbox ook ingepakt. Spiegelreflex mee en hop naar het strand.

Daar hebben we heerlijk in de zon gelegen. Ik heb me heel goed ingesmeerd en ben dan ook niet verbrand. Wel een beetje bruiner geworden (maar nog steeds een bleekscheet in vergelijking met de mensen hier). Marc daarentegen had zich iets minder goed ingesmeerd. Zijn rug is een beetje verbrand en zijn bovenbenen ook. Lekker wat calendulan erop en dan komt dat ook wel goed. Maandag gewoon uit de zon blijven dan kunnen we dinsdag lekker genieten op klein Curacao.

Het strand ging om 18.00 dicht. We zijn toen nog met z'n 8en naar Willywood gegaan. Daar hebben we lekker wat gedronken en een hapje gegeten. Nog bedankt daarvoor Joyce en Marcel.

De twee jongens gingen naar huis en wij zijn nog naar het huis van Frank en Liesbeth gegaan (volgens mij heette ze Liesbeth). Daar hebben we een spelletje gespeeld. Fase 10. Een erg leuk spel. Thuis maar eens kijken of ik het ergens kan kopen. (hihi heb het net besteld en naar papa en mama laten sturen... Mama, morgen komt er een pakje jullie kant op).

Rond 22.00 zijn we naar huis gegaan. Echt moe waren we nog niet dus we hebben op ons terras nog een potje knasten gespeeld (nou ja we zijn er aan begonnen. Toen begon het weer te waaien).

Geen lang verslag deze keer maar wel een mega gezellige dag.

• 11 Mei 2015 - 19:19

Liesanne:

Was weer erg gezellig zo te zien,ik dacht net ,he sandra staat niet op de foto ,en daar was ze op de laatste foto samen met haar echtgenoot"

• 11 Mei 2015 - 20:09

Joyce:

Super gezellig was het! Heel veel plezier op Klein morgen. En succes op de boot ;-). Tot van de week weer X