Zaterdag 09-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Zaterdag 09-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Zaterdag 09-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

10 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Aha... zo voelt een kater dus... Das lang geleden. Ach ja. Ik heb vandaag heel (echt heel) lang geslapen. Ik was pas om 13.00 uit mijn bed. Marc was eerder wakker. Die is buiten de Big Bang theory gaan kijken.

Vandaag zijn we wel naar het strand gegaan. We zijn naar Playa Lagun gegaan. Daar konden we mooi ons papieren duikbrevet ophalen (die is 3 maanden geldig. De echte wordt thuisgestuurd). Daarna zijn we lekker gaan snorkelen. Heerlijk om weer gewoon wat te kunnen zien in het water. De laatste paar dagen was het zicht heel erg slecht.

Toen ik de eerste keer in het water ging, zag ik aan het eind van mijn zwemtocht een man met een speer. Zo vangen ze een lion fish. Die zijn vroeger een keer los gelaten en nu een echte plaag. Je mag ze dus, als je ze ziet, dood maken en op eten. Of wat anders mee doen natuurlijk. Blijkbaar smaken ze erg lekker. Opeens hoorde ik iets achter me. Ik zag de man met een lion fish aan zijn speer terug zwemmen. Dus ik erachter aan. Zo'n vis is erg mooi om te zien, maar heeft giftige stekels. Die wil je dus niet aanraken.

Toen ik de tweede keer in het water ging zag ik een octopus. Hij was heel snel weer weg. Toen ik terugkwam met de camera, kon ik hem niet meer vinden. Na weer een tijdje in het water te hebben gelegen wilde ik eruit. Toen ik bij het strand was zag ik veel mensen achter elkaar aanzwemmen met de snorkel. Blijkbaar waren ze achter een schildpad aan het zwemmen. Dus ik omgedraaid en foto's maken van de schildpad. Helaas zijn de foto's niet echt gelukt. Het zicht voor de camera was toch niet optimaal.

Daarna naar de winkel. Kijken wat voor vlees we willen voor de strand bbq van morgen. Lekkere kipfilet, (de vorige waren echt heerlijk. Ik had ze zelf gemarineerd. Zoet en pikant... jamm jamm.) spareribs en satétjes.

Verder hebben we lekker gegeten en niet zo heel veel gedaan. Lekker een avondje rust. Marc is nu aan het slapen en ik ga denk ik eerst nog even een filmpje of iets kijken.

  • 10 Mei 2015 - 14:16

    Liesanne:

    Zo'n vis ziet er ook maar eng uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Sandra

Onze huwelijksreis

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8107

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 18 Mei 2015

Huwelijksreis Curacao

Landen bezocht: