zondag 03-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu zondag 03-05-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

zondag 03-05-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

04 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Vanmorgen de eerste mug doodgeslagen. Helaas te laat hij had me al te pakken gehad. Ik was er blijkbaar met mijn oor tot 2 keer toe op gaan liggen. Dus ik hoorde hem zoemen. Nu zit er wel een bloedvlekje op het kussen. Ach ja... komt ook wel goed.

Marc was weer erg vroeg wakker. Hij was al naar zee gegaan om te gaan vissen. Ik ben nog even lekker blijven liggen. Rond 9.00 ( na een goed ontbijt en een lekker glas drinken) ben ik naar hem toegelopen. Het leek zo kort. Ben toch dik een half uur onderweg geweest.

Marc zat aan de kant van de inham te vissen. Hij was eerst op de pier gaan staan maar daar zat hij steeds vast. Er kwamen mensen op het strand die een herdenkingskaars of iets aanstaken om in de zee te sturen. Marc vertelde dat de grote kaars wel lukte. De kleine kaarsen gingen helaas na 3 meter al om. De man bleef het maar proberen. Heel ontroerend vertelde Marc.

Hij had toen ik aankwam 1 klein visje gevangen. Ik ben nog even gaan snorkelen in de zee. Ik vond daar een grote school vissen. dus haalde Marc. Ik had niet in de gaten dat dat best ver van de kant af was. Na 2 keer ingooien zat Marc vast en kreeg hem echt niet los. Ik ben weer in het water gegaan om het lood te zoeken en los te maken. Terwijl ik aan het snorkelen was zag ik een hele grote puffer vis (zo'n vis die zich opblaast als hij in de stress schiet). Ook had ik heel veel zee-egels gezien (die wil je dus niet aanraken).

Gelukkig kreeg ik de lijn van Marc los. Toen zijn we weer naar onze studio gegaan. Daar hebben we lekker wat gegeten en terwijl ik hoofdstuk 4 aan het leren was (die had Marc al gelezen) is Marc een dutje gaan doen. Toen hij wakker werd hebben we samen hoofdstuk 5 gedaan. JAAAA we zijn klaar met het leren van onze theorie.

Nu zijn we lekker aan het bbqen op ons balkonnetje. En nog steeds hebben we vlees over. We hebben nog spare-ribs, kippen billen en iets van biefstuk in de vriezer. Ook hebben we nog 2 stukken vlees van ons bbq pakket en 2 grote stukken kipfilet. Maar die kunnen we ook gewoon opbakken met een lekker aardappeltje of lekkere pasta.

Dadelijk misschien nog een spelletje spelen of lekker een filmpje kijken. Dat zien we nog wel.

Morgen gaan we naar de haven om nog lekker te gaan vissen. Daarna.... geen idee.... we hebben vakantie :D

  • 04 Mei 2015 - 19:58

    Liesanne:

    Was weer een fijne dag zo te lezen ,succes morgen voor je theorie van het duiken en de eindduik xxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Sandra

Onze huwelijksreis

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 8113

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 18 Mei 2015

Huwelijksreis Curacao

Landen bezocht: