Dinsdag 28-4-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu Dinsdag 28-4-2015 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marc en Sandra Wetzels - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28-4-2015

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

29 April 2015 | Curaçao, Willemstad

28-4-2015
Ehm… Zo voelt een jetlag dus. Het is hier nu 4.30 en Marc en ik zijn klaarwakker. Na even buiten te hebben gezeten gaat Marc wat dingen uitzoeken op zijn telefoon en ga ik nog wat proberen te slapen. Gelukkig is dat gelukt. Toch zijn we beide om 6.30 aan het ontbijten (terwijl ik gister toch had gezegd dat ik wilde uitslapen). Marc staat nu onder de douche en ik ben dit verhaal aan het typen in word omdat waarbenjij.nu in onderhoud is. Vandaag moeten we in ieder geval boodschappen gaan doen en ik denk dat we ook op verkenning gaan met de auto. Maar dat zien we nog wel.

Na een korte verkenning met z'n 2 is Joyce naar ons toegekomen. Zij heeft ons de gehele westkust laten zien. Wat ontzettend mooi is dat zeg. Ook hebben we een afspraak gemaakt om te gaan duiken. Daarna nog even bij Joyce thuis geweest (wat een mega paleisje). Vervolgens door naar het restaurant (steaks and ribs) voor een heerlijk avondmaal. De biefstuk was echt heerlijk gebakken.

Nu zitten we lekker in onze studio uit te buiken. Dadelijk nog even zwemmen in het zwembad. (heb alleen nog maar water gezien maar ben er nog niet in geweest).

  • 29 April 2015 - 22:56

    Liesanne:

    leuk dat je weer verslagjes maakt van jullie huwelijksreis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc en Sandra

Onze huwelijksreis

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8112

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 18 Mei 2015

Huwelijksreis Curacao

Landen bezocht: